Equus Nox
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Enter a World of Pure Imagination. Enter the world of Equus Nox
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
EquusNox zit momenteel in het jaar 3.
Vanaf Februari worden de huurprijzen ingesteld. Maandelijks gaat er dan een bepaald bedrag vanaf afhankelijk van de woonplaats.

 

 Here be horses

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 34
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-09

Here be horses Empty
BerichtOnderwerp: Here be horses   Here be horses Emptyzo 31 jan 2010 - 0:07

Beste leden,

mijn eerste, officiële toevoeging aan wat ik geupdate heb.
Vandaag heb ik de paardenprofielen uitgewerkt en het eerste marktpaardje aangemaakt.
Unpredictable Tempest die nu te koop staat op de markt. Verder staat er bij de paarden ook een verklaring van het paardenprofiel voor diegene die willen weten wat nu precies alles betekent dat op de nieuwe profielen staan.

De volgende plannen zijn de regels vaan het Updatingboard en nog wat extra paarden toe te voegen zodat het spel echt van start kan.

Ook zal ik het geld gaan inbrengen onder ieder zijn profiel zodat jullie de paarden wel degelijk kunnen kopen.

Denk eraan dat er al 2 stallen in het spel zijn, als je dus paarden koopt, vergeet dan niet te vertellen in welke stal ze geplaatst moeten worden. Dit moet niet noodzakelijk de stal zijn van de stad waar je woont. Er is openbaar vervoer aanwezig.

Trailers zullen ook toegevoegd worden zodat je ook in andere steden kan meedoen aan wedstrijden. Voorlopig kan je dus alleen wedstrijden doen in de stad waar je paard gestald is.

Ik ga ook proberen dit weekend op de stallen een sticky te plaatsen zodat je ongeveer weet hoe dat ze eruit zien, over welke faciliteiten ze beschikken en welke paarden er gestald staan (en in welke stallen).

Jaja, we komen eindelijk op gang. Als er nog iets is dat dringend moet gebeuren, dan mogen jullie dat in dit topic neerzetten en voeg ik het toe aan mijn lijstje (dat trouwens langer is dan de lijst van de kerstman santa )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://equusnox.actieforum.com
 
Here be horses
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equus Nox :: Algemeen :: Updates-
Ga naar: