Equus Nox
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Enter a World of Pure Imagination. Enter the world of Equus Nox
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
EquusNox zit momenteel in het jaar 3.
Vanaf Februari worden de huurprijzen ingesteld. Maandelijks gaat er dan een bepaald bedrag vanaf afhankelijk van de woonplaats.

 

 Aanpassing Stats paarden

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 34
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-12-09

Aanpassing Stats paarden Empty
BerichtOnderwerp: Aanpassing Stats paarden   Aanpassing Stats paarden Emptyvr 26 feb 2010 - 16:47

Beste leden,

na lang wikken en wegen, dingen schrappen en toevoegen, net zolang tot het me perfect leek, heb ik eindelijk de nieuwe stats voor de paardenprofielen uitgewerkt.

Dit betekent dat de huidige stats van de paarden zullen verdwijnen en vervangen worden door volgende stats:

Stamina - het uithoudingsvermogen van je paard.
Snelheid - spreekt voor zich, hoeveel snelheidsvermogen je paard heeft.
Intelligentie - Elk paard is slim, dit is alleen een gegeven van hoe snel je paard dingen aanleert en kan omzetten in de sport.
Beweging - De souplesse, de elegantie, maar ook hoe de gangen van je paard zijn.
Behendigheid - keren, draaien, rare houdingen aannemen, hoe soepel is jouw paard nu eigenlijk?
Kracht - Spreekt voor zich, toch? Hoe meer kracht je paard heeft, des te sterker is hij.

Deze stats corresponderen met de sporten die er zijn (of nog komen).

Een klein voorbeeldje, om een succesvol Dressuurpaard te hebben dienen zijn Intelligentie en Beweging hoger te zijn dan de rest. Dit zijn de twee belangrijkste stats van een dressuurpaard. Dit betekent niet dat de andere stats niet van belang zijn, maar in wedstrijden zal er meer naar die stats gekeken worden.

Deze 6 stats lijken me beter te passen en zijn ook doelgericht, voor zowel de sport, de fok als de manier waarop ik ga berekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://equusnox.actieforum.com
 
Aanpassing Stats paarden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sjabloon paarden
» Verse lading paarden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equus Nox :: Algemeen :: Updates-
Ga naar: